Сторінки

вівторок, 14 січня 2014 р.

а мені один рочок)))

точніше моєму бложику))) рівно рік назад я написала перше повідомлення і тут Остапа понесло))))))
навіть не помітила як той рік пройшов)) за цей час багато приємного сталося в моєму блого-житті)) кілька ТОП-пів і кілька разів була запрошеним дизайнером, а також, хоч і на один місяць була дизайнером Київського скрап-клубу!  а на даний час є дизайнером чудового блогу Завдання для душі))) 
а ще в мене 99 публікацій))) 

але найбільше запам'яталися МК у Ані (Encza), Яни Смакули і Олічки Струк!!! це неймовірний досвід!)) раджу всім не зволікати і їхати на МК до своїх улюблених майстрів!

а ще хочу похвалитися своїм маленьким досягненням - мій перший МК! признаюсь чесно - це справді досягнення для мене в тому плані, що майже два місяці зважувалися всі "за" і "проти"....набиралася впевненості і сили духу))) і отримала величезне задоволення від МК))) мені дуже сподобалося, що все таки чогось таки навчила моїх учениць)) і це класно! 

і ще за цей рік я познайомилася з величезною кількість просто неймовірно талановитих і цікавих людей! вони мене дуже надихають)) з багатьма подружилася і це мені дуже подобається! 

Дякую всім за те що ви Є!!!!))

а ще, зовсім недавно мені виповнилося чверть століття)))) тобто 25 років))) я в же доросла тітонька)))

а тепер про не менш приємне - в мене для вас є гостинець))) на честь дня народження бложика і мого також (хоч трішки із запізненням) хочу пригостити вас цукерочкою:


і по-ближче:



хочете таку?)))))
тоді без зволікань забирайте собі в блог першу картинку окремим постом або на бокову панельку (як вам зручніше))
записуйтесь в містер лінк і хай вам щастить)))
одна людина - одне посилання! і ще ставати ПЧ не обов'язково!!))
записати можна до 14 лютого до 11 години))) в цей же день я розіграю цукерку)))
ВАЖЛИВО!! Цукерковим блогам досвидос!!!!
Щоб додати посилання:
- Натисніть "Add your link"
- У полі "URL" вкажіть посилання на ваш блог
- У полі "Name" впишіть своє ім'я
- Додайте e-mail (ваш адреса не буде відображатися)
- Натисніть "Next step" і виберіть потрібне фото!




21 коментар:

  1. О, буду першою.(правда рідко щастить №1, але то вже як буде ))))
    Ірусь вітаю тебе і твій бложик!!! Здоров"ячка тобі, успіхів і натхнення. Щоб твій блог процвітав, ще більше досягнень і натхнення дарував!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю рамочки и цветочки,я к вам!

    ВідповістиВидалити
  3. Іринко, прийміть і мої вітання. Бажаю багато нових ідей, задумів та купу часу для їх втілення.

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю з першим ювілеєм! Бажаю процвітання блогу та невичерпного на тхнення тобі)

    ВідповістиВидалити
  5. Ірочко, щиро вітаю з 25-річчям! Багато натхнення від життя на створення чудових скраптворіннь і як скрапоголік скрапоголіку побажаю багато скрапматеріалів:)

    ВідповістиВидалити
  6. С Днём Рождения тебя Ирочка и твой замечательный блого-домик))) Желаю вдохновения, настоящего женского счастья и чтоб творчество приносило не только удовольствие, но и финансовое благополоучие)))))

    ВідповістиВидалити
  7. Всех вам благ !!!
    С праздниками :)

    ВідповістиВидалити
  8. От всей души поздравляю с днем рождения!!! Не смогла пройти мимо столь сладкой конфетки!

    ВідповістиВидалити
  9. Поздравляю с первым годиком!)) Ты много за год успела! Пусть следующий принесет еще больше!

    ВідповістиВидалити
  10. От души поздравляю! Всего самого наилучшего! С удовольствием присоединяюсь к розыгрышу!

    ВідповістиВидалити
  11. Привіт! Чомусь не бачу твого бложика в стрічці( Вітаю з річницею, бажаю не зупинятися на досягнутому - йти вперед, підкорювати вершини! Творчих успіхів і натхнення, натхнення, натхнення!))

    ВідповістиВидалити
  12. Привіт Іриночко!! Вітаю тече з річницею! Бажаю успіху та натхнення!

    ВідповістиВидалити
  13. И я записалась! А еще приглашаю к себе на сладкое)))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  14. вітаю!!! дякую за шанс! і запрошую до себе на цукерочку;)

    ВідповістиВидалити
  15. Привет! Приятно познакомиться )) и я Ирина, из Житомира! спасибо за шанс выиграть чудесную конфетку! верю в удачу!! поздравляю с наступающим праздником всех влюбленных! желаю нежно-страстно-вкусной любви!!!! *)

    ВідповістиВидалити
  16. всім щиро дякую за вітання! надзвичайно приємно! і дуже дякую, що завітали в гості! сподіваюся з усіма подружимось)

    ВідповістиВидалити

дякую, що завітали до мене в гості і залишили коментар))))